viernes, 28 de mayo de 2010

Conclusions

h. Conclusions
He descobert que...
Es pot aprendre tecnològicament del alumnes i/o fer un procés d’aprenentatge paral•lel dels instruments tecnològics satisfactòriament. Aquest procés ens permet posar en comú aspectes de forma de treballar molt personals.
El treball asincrònic del debat facilita i millora l’expressió d’opinions treballades i ben divergents que enriqueixen el conjunt i les parts. I es té més cura de les aportacions ja que queda escrit, es possible fer una relectura i reflexió posterior.….
Possibilitat de participar del procés de creació dels companys, tant s’aprèn dels altres com del professor, com d’un mateix…Aportacions positives, idees per imitació tant de continguts com de forma i referents a la mat``eria però també a la forma de treballar.
Evidenciar conductes reprovables……davant de missatges fora de to la queixa general. Es potencien les bones formes perquè els missatges no pertinents queden tant nus a la pantalla, que brilla tota la seva bretolada de forma evident.
El disseny tecnològic ha de ser ben pensat (Indicar prou correctament quines són les condicions finals de les imatges, pes, extensió, on cal penjar-les nom de l’arxiu....) experiències que de cara a un altre curs per treure el ,màxim profit de l’eina i evitar treballar poc eficaçment.
Posat en joc, alguns dels plantejaments del PAC 1 han cobrat més sentit i he vist que l’eina no fa l’aprenent igual que l’hàbit no fa el monjo però si que pot emprar-se per potenciar el treball cooperatiu i l’aprenentatge per resolució de problemes significatius.


Bé,a nivell personal, de tots he après i us vull agraïr el que hi sigueu. Sabe que esteu darrera el cable teballant perqué el noster entorn sigui més ple, just i tingui sentit és una injecció de vitamines,
a reveure!
sara

Si voleu veure els Power Points emprants per treballar al google groups, http://www.slideshare.net/lasaramilian

No hay comentarios:

Publicar un comentario